Še 0.0 do brezplačne dostave

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE SARTORES LJUBLJANA

1. Splošno

Spletna trgovina Sartores Ljubljana, dostopna na www.sartores.si, je spletna trgovina, ki jo upravlja družba ME-PLAST KOZINA d.o.o., Rodiška cesta 16, 6240 Kozina, proizvajalec in ponudnik izdelkov za pozamenterijo, vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kopru pod vložno št. 10106300, z matično številko  5372313000 (v nadaljevanju: ponudnik ali ME-PLAST).

ME-PLAST je davčni zavezanec za DDV z ID št. za DDV: SI54875145.

Kontaktni podatki:

  • Tel: 00386 (0)5 68 00 360, 00386 51 348 200, 00386 30 456 060
  • E-mail: info@me-plast.com, sartores@sartores.si 
     

Spletna trgovina Sartores Ljubljana deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Namen teh Splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine Sartores Ljubljana (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) je definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine Sartores Ljubljana,  pri uporabi spletne trgovine Sartores Ljubljana, naročanju, nakupu in prodaji blaga, ki je na voljo v spletni trgovini Sartores Ljubljana, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine Sartores Ljubljana. 

Kot kupec po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani www.sartores.si, pri čemer, v teh pogojih določene pravice poslovanja pripadajo le kupcem, ki so potrošniki, kot je to v nadaljevanju izrecno opredeljeno tudi v posameznem poglavju teh pogojev poslovanja. 

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago, storitve in digitalno vsebino za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik ali kupec potrošnik). 

Nakup, opravljen prek spletne trgovine Sartores Ljubljana, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji. 

Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine Sartores Ljubljana, zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev na ozemlju Republike Slovenije in EU. 

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadar koli spremenijo ali dopolnijo z novimi določili, zato kupcu predlagamo, da jih prebere pred vsakim nakupom in si jih natisne ali shrani na primeren lasten trajni nosilec podatkov. Vsaka različica pogojev poslovanja je posebej datirana. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, veljavni ob oddaji posameznega naročila. Pred oddajo posameznega naročila in zaključkom nakupa mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini Sartores Ljubljana lahko ažurira ter spreminja. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih artiklov, ki so navedene na embalaži artikla, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali tiskarske napake. 

2. Registracija in prijava 

2.1. Uporabniški račun

Registracija pomeni samo prvi vpis v bazo podatkov, kjer uporabnik vpiše zahtevane podatke in poda soglasje k danim pogojem poslovanja in potrdi seznanjenost z njihovo vsebino. Po registraciji v spletno trgovino uporabnik na vneseni e-mail naslov prejme enkratno povezavo, s klikom na katero potrdi, da je imetnik tega e-mail naslova. S tem nastane uporabniški račun, uporabnik pa s tem postane registriran uporabnik. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo ter da je uporabnikov elektronski naslov že potrjen v bazi (aktiviran). V okviru prijave je potrebno za vsak nadaljnji vpogled v poslovanje vpisati le elektronski naslov in geslo, uporabnik pa si geslo lahko naknadno po želji spremeni. 

Kreacija uporabniškega računa ni pogoj za oddajo naročila in izvedbo nakupa v spletni trgovini Sartores Ljubljana. Nakup preko spletne trgovine Sartores Ljubljana lahko namreč brez uporabniškega računa kot gostje opravijo tudi neregistrirani oz. neprijavljeni uporabniki (v nadaljevanju: gostje). 

2.2. Postopek registracije uporabniškega računa 

Uporabnik lahko uporabniški račun ustvari v postopku registracije, in sicer z vnosom tam zahtevanih osnovnih podatkov. Z označitvijo ustreznega polja v okviru registracije uporabnik potrjuje, da je skrbno prebral vsakokrat veljavne predmetne pogoje poslovanja, se z njimi strinja in jih v celoti sprejema ter s sprejemom pogojev poslovanja potrjuje, da je dopolnil starost 15 let in izpolnjuje ostale pogoje za izvedbo spletnega nakupa, določene s temi pogoji poslovanja. 

2.3. Preklic registracije 

Uporabnik lahko kadarkoli prekliče svoj uporabniški račun na način, da znotraj svojega uporabniškega računa v spletni trgovini sam odstrani svoj uporabniški račun s klikom na gumb “odstrani račun”. Po dokončni potrditvi preklica uporabniškega računa, bo uporabniški račun deaktiviran. Preklic preklica uporabniškega računa ni mogoč, temveč lahko uporabnik v skladu s temi pogoji poslovanja zgolj ustvari oz. registrira nov uporabniški račun. Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in mora sam poskrbeti za ustrezno varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov. 

3. Stiki, pomoč in dodatna vprašanja 

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne strani Sartores Ljubljana  dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij o naročilih, dostavi in o reklamacijah, nas lahko kontaktirate na:
e-naslov: sartores@sartores.si  ali na tel. št.: 030 456 060 ali 01 585 17 35 od ponedeljka do sobote med 9.00 in 19.00 uro ter na telefonskih številkah sedeža podjetja (05 68 00 360 ali GSM 051 348 200) od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.

4. Cene 

Vse cene v spletni trgovini Sartores Ljubljana so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Strošek pošiljanja znaša 3,90 € z vključenim DDV-jem. Pri naročilih v vrednosti nad 50,00 € (DDV vključen) je strošek pošiljanja brezplačen oz. GRATIS. 

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Sartores Ljubljana. Spletne in akcijske spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini Sartores Ljubljana se lahko razlikujejo od rednih in akcijskih maloprodajnih cen v ponudnikovi maloprodajni mreži ali drugih prodajnih kanalih ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih in tudi znotraj-dnevnih sprememb cen blaga brez predhodnega obvestila. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je potrjeno in oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo za ponudnika in kupca. 

5. Nakupni proces 

Naročanje v spletni trgovini Sartores Ljubljana poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur dnevno in 7 dni v tednu. Blago lahko izbirate in naročate s seznama blaga na spletnih straneh ponudnika, ki je na voljo do odprodaje zalog. 

Postopek nakupa je preprost in ga lahko opravite kot registriran uporabnik z uporabo uporabniškega računa ali brez uporabniškega računa kot gost z vpisom zahtevanih osebnih podatkov pred oddajo vsakega posameznega naročila. 

Uporabniški račun omogoča pregled vseh oddanih naročil, hitrejšo oddajo spletnega naročila s predizpolnitvijo polj z osebnimi podatki ter druge funkcionalnosti. 

Oddaja naročila kot gost omogoča oddajo in potrditev spletnega naročila brez uporabniškega računa, tj. brez registracije ter prijave z uporabniškim računom. 

Naročilo je mogoče oddati v 5 preprostih korakih, kot so opisani v nadaljevanju: 

5.1. Košarica

Na tem zaslonu lahko pregledate blago, ki ste ga predhodno dodali v košarico. Pri vsakem blagu lahko spreminjate želeno količino ali ga odstranite iz košarice. 

V košarici se pojavita dva opmnika, ki določata:

  • minimalno količino naročila v višini 10,00 EUR (vključen DDV). Za nižjo vsoto se nakupa ne da opraviti. S klikom na okence »nadaljujte z nakupom« lahko nadaljujete z izborom artiklov.
  • izračun točnega zneska, koliko manjka do brezplačne poštnine (tj. do zneska 50,00 € z DDV).

Košarico dopolnite z dodatnim blagom na način, da se vrnete nazaj v trgovino na logotip trgovine. 

Če se še niste registrirali in prijavili v spletno trgovino, boste pred zaključkom/dokončanjem nakupa morali izbrati način nadaljevanja nakupa – bodisi s prijavo z uporabniškim računom ali z nakupom kot gost. 

V kolikor boste izbrali nadaljevanje nakupa s prijavo z uporabniškim računom boste preusmerjeni na varno povezavo, kjer boste za prijavo v uporabniški račun morali zapisati vaše uporabniško ime in geslo. V primeru izbranega nadaljevanja nakupa kot gost boste preusmerjeni na naslednji korak oddaje naročila ter vnosa zahtevanih osebnih podatkov, opredeljenih v teh pogojih poslovanja. 

5.2. Naslov

Uporabnik mora vnesti točen naslov za dostavo blaga. 

5.3. Dostava

  • Prevzem na naši lokaciji v trgovini Sartores Ljubljana (brezplačno, urnik: od ponedeljka do sobote od 09.00 do 19.00)
  • Dostava preko GLS kurirske službe; strošek 3,90 €; min 10,00 € nakupa; nad 50,00 € brezplačno

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi artikel za odpremo in ga odpošlje na sporočen naslov oz. prevzemno mesto (ME-PLASTovo prodajno mesto), označeno v naročilu. Če se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v pogojih poslovanja, bo kupec obveščen prek telefona, elektronske ali navadne pošte. 

Artikli bodo dostavljeni predvidoma v od 2 do 10 delovnih dneh, najkasneje pa v 30 dneh od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno pri posameznem artiklu. Ob težji dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša, o čemer bo kupec obveščen. Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. 

Ponudnik ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov ob izgubi artikla ali nedostavljenem artiklu. Ob predhodnem plačilu artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš račun. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. 

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali ne dobave blaga, če je škoda nastala brez ponudnikove krivde. Morebitna že opravljena plačila ponudnik vrne kupcu.

5.4. Plačilo

Kupec poravna kupnino na enega od spodaj navedenih načinov, kar označi tudi v obrazcu pred oddajo naročila: 

  • Plačilo s plačilnimi karticami preko sistema Bankart (BA, MasterCard, Maestro, Visa) Funkcionalnosti Bankart (3D Secure System) načina plačila. Ob izboru tega načina plačila bo uporabnik ob uspešno zaključenem nakupu preusmerjen na spletno stran Bankart, kjer varno vpiše podatke svoje kreditne kartice. Po zaključenem vnosu kartičnih podatkov oz. po zaključenem plačilu bo uporabnik ponovno preusmerjen na spletno trgovino, kjer se tudi izpiše sporočilo o statusu transakcije (uspešno ali napaka). Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
  • Plačilo po povzetju je plačilo ob prevzemu naročila dostavljalcu, ki vam paket dostavi. Dostavljamo s hitro pošto GLS, ki ne zaračunava dodatnih stroškov za storitev po povzetju in Vam nudi tudi možnost plačila s kreditno kartico.
  • Plačilo po predračunu: Če kupec odda naročilo z izbiro plačila ''Plačilo po predračunu'', velja kot predračun potrditveno obvestilo oziroma izpis naročila, ki ga kupec prejme po elektronski pošti ob uspešni oddaji naročila. Ko je plačilo razvidno na računu ponudnika, ta naročilo obdela do konca in poskrbi za dostavo oziroma prevzem blaga.
  • Plačilo ob osebnem prevzemu v prodajalni Sartores Ljubljana z gotovino ali plačilnimi karticami: Kupec poravna vrednost naročenega blaga ob prevzemu blaga v izbrani prodajalni. Prodajno mesto kupec izbere v procesu oddaje naročila v koraku izbora načina dostave. V tem primeru kupcu stroški dostave niso zaračunani.
  • Plačilo preko aplikacije PayPal: Ob oddaji naročila lahko plačate z vašim PayPal računom.
  • Plačilne kartice in digitalne metode preko aplikacije Kartice: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB, Pay pal, Apple Pay, Google Pay, Link.

 

5.5. Potrditev nakupa

Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in jih sprejemate, pa tudi, da ste starejši od 15 let in da vam ni odvzeta poslovna sposobnost. 

S klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« zaključite postopek nakupa. 

Po zaključenem nakupu na spletni strani www.sartores.si boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi. 

5.5. Potrditev nakupa 

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika in kupca. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku. 

6. Ponudba 

Ponudba v spletni trgovini www.sartores.si zajema različne skupine blaga prikazane kot kategorije, ki so vidne na vsakem zaslonu. 

Ob vsakem blagu je viden podatek o razpoložljivosti izbranega artikla. 

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če blaga ni več na zalogi ali zaradi očitno napačnih cen, ki so posledica napak pri avtomatiziranih prenosih o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem mogočem času.

Oddana naročila bodo obdelana v delovnem času od ponedeljka do sobote po vrstnem redu oddanih in prejetih naročil oz. po načrtovanih časovnih terminih za prevzem oz. dostavo blaga na prodajna mesta ponudnika.

7. Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga izdati račun in ga izročiti kupcu. ME-PLAST izda račun po prejemu kupnine. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati.


8. Pravica kupca do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo

Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga po pošti (na naslov  ME-PLAST KOZINA d.o.o., Rodiška cesta 16, 6240 Kozina ali na kontaktni e-naslov sartores@sartores.si), blago pa vrniti na naslov ponudnika v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. ME-PLAST ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, zaračunan po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec sam.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložiti je potrebno še kopijo računa in nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe.

ME-PLAST bo vračilo kupnine izvedel takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, če je bil ME-PLAST omogočen pregled blaga. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Koriščeni darilni bon ponudnik vrne v obliki dobropisa.

Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

9. Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi predpisi in v zakonskem roku, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo, vračilo kupnine ali vračilo dela kupnine v skladu z velikostjo napake.

  • Ko vračate artikel v reklamacijo, morate priložiti pisno pojasnilo reklamacije in kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je ME-PLAST KOZINA d.o.o., Rodiška cesta 16, 6240 Kozina. 
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Glede obveznega jamstva za skladnost blaga se v razmerju do potrošnikov uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov, v razmerju do oseb, ki se ne štejejo za potrošnike, pa se uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, ki opredeljujejo odgovornost za stvarne napake. 

10. Garancija 

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem, oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dajalec garancije (v nadaljevanju tudi: garant) jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje posameznega blaga v garancijskem roku, pod pogojem, da boste blago uporabljali skladno z njegovim namenom in skladno s priloženimi navodili za uporabo in sestavo blaga. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga kupcu. 

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storitev neposredno pri garantu ali pri pooblaščenem servisu, navedenem na garancijski listu. Podrobna navodila za uveljavljanje garancije preberite na k blagu priloženem garancijskem listu. 

11. Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se ob težavah kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec lahko odda pritožbo preko elektronske pošte na naslov info@me-plast.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Ponudnik si prizadeva spore reševati sporazumno; če to ne bi bilo mogoče, bo spore reševalo stavrno pristojno sodišče v Kopru.

11.1. Zunaj sodno reševanje potrošniških sporov – velja za potrošnike 

Ponudnik za razmerje, izhajajoč iz teh pogojev poslovanja, ne priznava izvajalcev zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z zakonodajo s področja zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov. 

11.2. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov – velja za potrošnike 

ME-PLAST kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr

12. Končne določbe 

Ponudnik si pridružuje pravico kadar koli spremeniti te pogoje poslovanja.
Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.sartores.si.

Uporabnik mora pred oddajo posameznega naročila preko spletne trgovine ME-PLAST pogoje poslovanja prebrati in potrditi strinjanje z njihovo vsebino, sicer ne bo mogel izvesti nakupa blaga oz. oddati naročila. 

Ti pogoji poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z dnem 8.1.2024. 
Objavljeno dne 8.1.2024